ben %80 diyete uy %20 fire ver vücut onu tolere eder şeklinde hareket ediyorum. yani mesela sabah kahvaltı 09.30, öğle yemeği 13.00, ara öğün 15.30, akşam yemeği 18.00 ve ara öğün 21.00 şeklinde günlük programım varsa dördünde dengeli besleniyorsam birinde ufak kaçırıyorum 🤷🏼♀️