P tesi kontrole gittim açılmam vardı suyum fazla ve bebişim 2 hafta önden gidiyor doktor çatı muayenesi de yaptı normal yapabilirsin dedi sonra ebeye yönlendirdi nstde sancı çok yüksek çıkıyor ama ben hissetmiyorum hatta hiç yalancı sancı bile çekmedim şimdiye kadar 39+1 oldum bugün en ufak sancım olmadı hiç bebek kanalda bana dedi ki cuma günü ilk hastam sensin sabah erkenden gel sizce doğurur muyum yarın ????