iremmorman Merhabalaaar , 14 haftalık hamileyim pregnom max multi vitamin kullanıyorum diğer markalarda da böyle kötü koku varmı acaba ?
ysmnsen iremmorman bende hamileliğim başından beri kullanıyorum 23. Haftalık oldum doğuma kadar kullan dedi mideni mi bulandırıyor kokusu
senaninn iremmorman invity plus kullanıyorum hiç kokmuyor belki doktorunuz tavsiye ederse geçiş yapabilirsiniz. gebeliğin başından beri kullanıyorum 34+3teyim rengi de kırmızı tatlı 😻
Snmsu Decavit kullanıyorum tablet olarak epey geniş yutmakta zorlanıyorum kırıp içiyorum ama koku sorunu yok midenizi bulandırıyorsa değiştirin doktora danışıp