Kızlar devletteki doktora gittiğimde saniyelik iğne batması gibi ağrılarım olduğunu söylediğimde idrar falan aldı temiz çıktı. Sonra özeldeki doktora söyledim progesteron yazdı rahmi rahatlatır onu kullanınca bu iğne batması gibi ağrılar geçiyor tesadüf mü bilmiyorum ama olmuyor. Sonra devlette takipli doktora söyleyince senin kullanmana gerek yok bırak dedi. Bende bırakıyorum yine başlıyor iğne batması gibi ağrılar. En azından 2 gece de bir mi kullansam . Kararsız kaldım.