Şimdi kızlar ben isim önerisi değilde seçtiğim isim nasıl diye fikir alıcam. Çok beğendiğim isim oldu ama hep bir şeyden vazgeçtim ama şuan tam emin gibiyim de değilim gibide. İki isim özellikle seçtim ileride hangisini isterse onu kullansın istiyorum. Çok düşündükçe seçmek zor oluyor içime sindi gibi bu böylede kalır bence🥹🤷🏼♀️🥲