zfrnemos Tgcozer34 yaa bende metehan ıstıyorum isim olarak bence sade olarak cok guzel bı isim saglıcakla gelsınler ınsallah 😅 gorunce cok duygulandım 🌸
minee24 Tgcozer34 Metehan ismi tek başına çok güzel bir isim bence 💫 Bende çok severim bu isimi aşırı hoşuma gidiyor
minee24 Tgcozer34 birde zaten benim fikrim mete de tek başına bir isim metehan iki isim gibi agır duruyor
Tgcozer34 zfrnemos Adıyla yaşasınlar inşallah 🌸İlk oğlumuzunda iki ismi var bu isimleri abisi seçti birinden biri şart :)
zfrnemos Tgcozer34 arel ismini evde seslenın bence yada alp hangısıne ıcınız ısınıyosa onu koyun bızde metehana oyle karar verdık evde seslenıce daha sıcak geldı 😇
3kedili2bebekli Tgcozer34 Metehan yeterince uzun ya yanına Alp olur sanki ama tamamen şahsi görüşüm kesinlikle yanlış anlamanizi uzulmenizi istemem abisi çok büyük değilse han ismini aklına sokup aaa han senin fikrindi diye değiştirebilirsiniz yada mete Alp ☺️
mavikelebek54 Tgcozer34 metehan tek başına da güzel ama yanına illa olacaksa Alp daha çok yakışıyor sanki ☺️