Umutsalih merhaba canım bende senin gibikayip yasadim bendede kan pıhtılaşması var igne coasprin kullanıyorum. Gecen gün üniversitede hocaya da gittim dediki dogum sancin gelene kadar igneyi vur çünkü iğne 12 saat etkiliymis. Ama coaspirin i 36 . Haftada biracakacaz . Bu sekikde normal dogum yaparsın dedi . Bence sende igneni doğum sancin suyun gelene kadar kullan