zuzubayram yanarrrr hiç bilmiyorum ama her gece 2 tane alıyorum yoksa içtiğim suyu bile çıkartacak durumdayım zayıfladım yani açlıktan halim perişan
bebekimm1 yanarrrr merhaba canm ben ilk hamilelegimi öğrendiğim de uzun yolculuk yapmak zorundaydım normaldede hep onu kullaniyordum yol tutuyor diye. Doktor kullanabilirsin demişti bana
dilaraassr zuzubayram ben şuan 33+5 haftaligim şiddetli kusuyorum su bile içsem çıkıyor defalarca hastaneye gittim bi serum takın diye yalvardım veremeyiz dediler prilam falan da içme dediler ne yapicam
yanarrrr dilaraassr benim doktorum prilam yazmadı ama dramamine yazdı günde 3 defa yazmış ama ben sabah içince faydası oluyo sadce sabahları içiyorum diyer türlü dayana biliyorum bi istersen doktoruna danış
dilaraassr zuzubayram 3.trimesterde kullanılmaz diye vermiyo mide koruyucu prilam falan hiçbirini vermiyolar