Nur1290 Kızlar selam 18 haftamdayım ben günlük olarak decavit , gyno Ferro sanolmve magnezyum alıyorum hepsinden günde 1 er tane kullanıyorum yeterli mi sizce balık tüketmiyorum omega almalı mıyım doktorada danışmayı unuttum
birerkekannesi__ Nur1290 canım doktoruna danış ben vitamin bile olsa doktor önermeden kullanmadım 24. Haftadayım yeni bu hafta balık yağına başlattı doktor
Noyimommy Nur1290 ben 18. Haftadayken ocean mummy d vit ve magnezyum alıyordum 24. Haftada kan değerlerime bakılıp demir başlamıştı doktorum belki decavit yerine omega içeren ocean mummy tarzında bişey başlayabilir
mabel_n Nur1290 vejetaryenim, balık da yemiyorum doktorum omegayı günlük olarak mutlaka almamı tavsiye etti. 12. Haftadan beri düzenli olarak kullanıyorum.
Nur1290 birerkekannesi__ kullandıklarımı her defasında soruyorum da omegayı gittiğimde sorayım teşekkürler canım