Bagunoz Tam 11 haftalığız. Tahminlerinizi bekleriz efendiim 🥰 https://photos.app.goo.gl/ooUN7CiuMJBkmpuX8 https://photos.app.goo.gl/dzWRkAdof5vDGL319
melike_165 sehertanyeri kese şekli benimkiyle hemen hemen aynı gibi duruyor 11+1 benimde sadece yaygın vaziyette bende merak ediyorum doğrusu nub teorisine göre ve chatgbtye göre kızmış😅 ne hissediyorsanız Rabbim onu nasip etsin😍
sehertanyeri melike_165 bana da sitede kız diyorlar da bakalım 4 gün sonra randevum var 14 haftalık olucaz doktor söyler diye düşünüyorum artık 🥹
melike_165 sehertanyeri Allahım gönlünüze göre versin inşallah🥹 benimde ikili tarama testim var onu bekliyorum cinsiyet konusunu henüz konuşmadık doktorla
Bagunoz Amin inşallah. Ben daha önce hep forumda bu başlıkları okuyordum. Çok yorum geliyordu. Şansıma küs. Çok tahmin alamadık ya 😋
sehertanyeri melike_165 yok canım bugün yine gittik belli değil bir pozisyonda kız bir pozisyonda erkek görüyorum dedi 10 gün sonra gidicem ama netleştirmek için detaylıyı beklicem sanırım
esmanur3406 Ben keseyi yeni gördüm bebek yok daha 😄 cinsiyeti tahmin etmek isteyen varsa yükleyim kızlar