Yeter-1234 Son adet tarihime göre 6 haftalık görünüyorum neden doktorum 3 haftalık hamilesin dedi ve kesen oluşmamış dedi sizce neden
Elisa0110 Yeter-1234 yanlış hatırlamıyorsam 4 veya 5 de gördüm. İlk bende de kese yoktu ama rahim duvarın istediğim gibi dedi sonra Bi daha gittim kese göründü
Busraaras Yeter-1234 endişelenme stres yapma kese görünür mutlaka diğer arkadaşlarında dediği gibi geç döllenme de böyle oluyor bi arkadaşımında böyle olmuştu endişelenip kendini riske atma lütfen sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz 🙏🏻 🥰
senemyetis Yeter-1234 1164 çıktıysa 2 3 gün içinde keseyi görürsün karından. Şuan da vajinal ultrasondan görebilirsin. Hayırlı olsun 🤍🙏
Yeter-1234 senemyetis geçen hafta gitmiştik kan verdim beta bu şekilde çıkmıştı ama doktor kese yok 3 haftalık demişti şuan 4 haftalık oldu 20 gün sonra gel dedi biz sanırım bir hafta sonra gideceğiz
senemyetis Yeter-1234 kalp atışı ile birlikte duymanız için öyl3 demiş olabilir canım çünkü beta 3000 5000 civarıykrn kese görülür
Elisa0110 Yeter-1234 evet öyle ama kendini sakın strese sokma bebek de etkilenir bu durum dan rahat ol her şey sırasıyla olacaktır allahın izniyle
nursenasu27 Yeter-1234 geç döllenme canım benimde öyleydi henüz çok erken haftalardasın kesen net oluşmamıştır zaten
Yeter-1234 Elisa0110 çok teşekkür ederim sizinde hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏
Elisa0110 Yeter-1234 Amin canım benim inşallah sende sağlıkla kucağına al bnm ilk bebeğim hemde 5 sene sonra o yüzden heyecanını anlıyorum😇
nursenasu27 Yeter-1234 kafana takma keyfini çıkar hem güzelliklerle doludur hemde biraz zorlar ilk aylar vs Rabbim daima kolaylığını nasip etsin inşallah çok dikkat et kendine çok hassas bi dönemdesin💜😘😘
Elisa0110 Yeter-1234 normal kendiliğinden oldu hiç beklemiyordum umudumu kesmiştim işte hiç ummadığın anda rabbim mucizeyi yaşattı hamd olsun