Kızlar şimdi lavaboya girdim ama böyle çişim yok sadece abdest alacağım için hemde çoçukların bişeyini yıkıycam yıkadım yerine koydum özür dilerim tam lavaboda peçete mi sanki suya sokup çıkarmışsın gibi islak + çamaşırada bi sürü geçmiş
İdrar enfeksiyonum var bi iki saat önce antibiyotik kullandım hatta doktorumun söylediyi böyle lavaboya yetişemeyince kaçak oluyo ya onu insan direk hissediyo kaçırdı diye ama bilemedim suyun kokusu idrar gibi kokarmı acaba enfeksiyondanmı oluyo idrarımda bakteri çıktı dün kontrole gitmiştik ultrasonda her şey yolunda ne bi kısalma ne sezeryan yerimde bi sorun yok
Sizinle paylaşmak istedim şuan kupkuru bişey yok
Eğer bir daha aynı durum tekrar ederse doktorumu arayacağım