Pelnm
Kızlarr merhaba 18 haftanın içindeyim son bir haftadır bağırsaklarımda fazla hareketlilik söz konusuu herhangi gaz ya da tuvalete çok sıkma durumu yok ama bağırsakların hareketlerini çok hissediyorum. Aynıı durumu yaşayan var mı aranızda??
Pelnm
?
Pelnm
Kızlarr cevap verecek kimse yok mu🙏🏻
25agustos
İlaç vitamin falan kullanıyorsan ondan olabilir yediğin bişeydendir ya da