erkekannesi1_ Kızlar siz ne zaman evi dip köşe temizlediniz demek istediğim “doğuracağımı anladığım an temziliği yapıp ertesi gün doğuma gittim” değil Kış temizliği ve doğumdan önce temizlik ne zaman ve kaçıncı haftada yaptınız 😃
anneoluyorummm103 erkekannesi1_ 35.haftada kadın getirdim temizlettim doğumdan 1-2 gün öncede tekrar bi toz alıp süpürücem
tembelkiz erkekannesi1_ 35. haftaydı sanırım başladım üstünden 2 yıl geçti unuttum 😂 2 günde bir yer yaptım detaylı örn: gardıropu döktüm iç dış sildim tekrar düzenledim 37 de herşey bitmişti
bebeklerim__ erkekannesi1_ doğumdan önce temizliğini 36 37 de yapmıştım benim kin41 de geldi. Ha geldi ha gelecek diye 3 4 hafta boyunca temizlik yaptim😂😂😂😂
adatuna erkekannesi1_ doğuma 14 gün var dolap içlerini düzenliyorum temizliyorum halıları yıkatmaya verdim bugün hafta sonu koltuk yıkama için gelecekler doğuma 2-3 gün varken de temizlikçi çağırıcam
erkekannesi1_ anneoluyorummm103 ben temizlikçi düşünmüyorum kendim temizleyeceğim yanımda yardımlık birini de düşünmüyorum açıkcası
anneoluyorummm103 erkekannesi1_ kendin yapacaksan azar azar yap derim birden yapanlar temizlik sonrası doğuma gidiyormuş Allah korusun erken doğum olmasın ☺️