Merida06 Arkadaşlar eşi memur olup kendisi ev hanımı olan anneler süt parası yatıyor mu bilginiz var mı . Şeyden bahsetmiyorum bu aylık verilenden bahsetmiyorum tek seferlik olandan bahsediyorum
Anonimb Merida06 ben ve eşim kamu işçisi. 2 hafta önce doğum yaptım. Hastaneden süt parası için rapor verdiler ve 1 hafta sonrasına 1200 küsür para yattı.