Kizlar en sat 18 Kasım ama sadece 1 gün adet gibi kanamam vardı diğer 5 gün ful kahverengi lekelenmem oldu. Beta dün verdim
böyle aynen. Ama aşırı mide bulantım var ve adetime şuan 10 gün var 28 günde bir oluyorum. Gecikmeyi beklicem ona göre tekrar kan vericem. Umarım güzel ilerler önceki gebeligim 3 tanesi sağlıksız di. Doktor biraz moralimi bozdu lütfen dua edin🙏🏼