yagmurtansu İyi akşamlar Diyarbakırda batı hastanesinde doğum yapanlar varsa Memnunlar mı acaba ? Doğum ekibi ,hastane temizliği vs
yorgunannis yagmurtansu yengem normal doğum yaptı orda ama doğumda kaburgasını baya zedelemişlerdi ve özel normalde dikişsiz olması için özen gösterir ama onun baya dikişi vardı yani bilmiyorum. Ben devlette yaptım (İstanbuldayım) o özelde yaptı bakıyorum benim ona nazaran daha kolay geçti iyileşme sürecim.
akkoyun21 yagmurtansu bizimkiler Genesiste doğuma gittiler şimdi kısmet olursa bende orda doğuma girecem .Batı ya gidip gelmisligim var ama doğumunu bilmiyorum normalde temiz ve ilgili bir hastahane dayımın gelini orda sezeryana girdi memnundu
kesginn yagmurtansu genesis hastanesi Mahmut beyi öneririm adam aşırı bilgili ve güven veriyor insana ayrıca doğum yaptığım zaman prenses gibi bakmışlardı bana
yagmurtansu yorgunannis yaaaa geçmiş olsun istanbulda olsam eski druma giderim ama Diyarbakır olunca kafam allak bullak