sarumi Öncelikle cinsiyetler öğrenildi mi 🥰 Büyük ihtimalle doğum mayısta görünüyor neler almalıyız. hemen yaz geldiği için ne kadar tulum zıbın vs alsak yeterli olur sizce birbirimize fikir verelim 😍
Gamzeee__ sarumi merhaba 12+6 dan SELam cinsiyet henüz öğrenmedik 1 hafta ince gitmiştik :) bisiler kesinleşsin alışveriş yapacağım sizin belli mi
sanane00 sarumi 18 haftalığız bizde nisan sonu mayıs başı doğum inşallah 🙏 daha bişey almadık çünkü 2. Meleğimde kız ablasının temiz kıyafetleri var doğuma yakın hastane çıkışı vs almayı düşünüyorum
sarumi Gamzeee__ bir iki haftaya kesin belli olur sizinde. Evet bugun öğrendik kızımız olucakmıs inşallah 17. Haftada biraz geç öğrendik biz ☺️
sarumi medisinbebisi bu sene kız senesi galiba çoğunluk kız oluyor 🥰 sağlıkla kucagınıza alırsınız inşallah 🙃
medisinbebisi Gamzeee__ fetal dna yaptırmıştık öyle öğrendik. Ama 2 hafta üst üste doktorum erkek demişti😁
ilkgozagrimhavinim 16+4 doktorum önce erkek dedi 15.haftada. Dünde kız olabilir gibi sanki dedi. Yani henüz öğrenemedik inatçı çıktı minik 😊 darısı detaylıya…
sarumi sanane00 bnim kız elbisesi hiş yok sıfırdan baslıcam ondn ne alsam diye kararsz kaldım havalar sogukmu olur bilemedim 😍