cansu2306 bebek arabasını aldık 2 kere yaptırmaya verdik daha coxuk yaşına girmeden , cocuk asla seçmedi binmedi mios modeline. Park yatak aldık gıcır gıcır etti garantiye yolladık 1 Ay gelmedi gelince de 1 Ay sonra yine aynı oldu, scooterli bisiklet aynı zamanda yürüme arkadaşı olan bir şey aldık pil takıyorsun 1 günde bitiyor, scooter yapıyoruz birleşim yeri ayrılıyor daha binmeden , hicbiseyinden memnun kalmadık yani