Benim park beşik joie . Kızımda kullandım 2 sene şimdi oğlumda kullanacağım valla birisi park beşik alma pişman olursun demiş alakası yok. Cocuk 1.5 yaşına gelene kadar elin ayağın oluyor rahata rahat tasiniyor , çanta yapıp konaklamak için goturuyorsun ben bi daha olsa bi daha alırım