İlk oğlum sezeryanla özel hastanede doğmuştu 1 gece kalmıştım aradan 7 yıl geçti 29+1 hamileyim devlet hastanesine gidiyorum. Ebeyle görüştüğümde sezeryandan sonra 2 gün kalma zorunluluğu olduğunu söyledi devlette de özelde de ama 1 ay önce özelde doğum yapan arkadaşım 1 gün kalmıştı hastanede. yakın zamanda doğum yapan var mı devlette bilgi verir misiniz bu konuda