K-1997 yani genelde 24 saat sonra önerirler ama benim doktorum sabah iğneyi yap o gün dahil 4 gün üst üste ilişki önerdi. Sonrasıda gün aşırı dedi. Ben iğne yaptığımdan beri gaz sorunum vardı. Kasıklarıma batma çok oluyordu. Ve ilk haftalardan göğüslerimde şişme hassasiyet oldu. İlk zamanlar iğne belirtisi diye dikkat etmedim hiçbir belirtiye doğrusu yanılmamak için. Tam 14 gün sonra test yaptığımda pozitif çıkmıştı.