Tedagil iyi mi yoksa diş için daha iyi bişey var mı acaba .sütüm azaldı mama içiyordu huysuzluk ederdi hep ama genede çabalayıp içirirdik şimdi dişleri kaşınıyo sadece emmek istiyo benimde sütüm az yetmiyo yoğurt falan yediriyorum ama onlar doyurmuyo biberonu da almıyo ısırıp itiyo önerisi olan