Daha dün vaş ağrım vardı sabahtan akşama kadar çektim ve gece uydkuya daldığımda bile uyandığımda gece fln baş ağrım hala devam ediyordu ama bir gün öncesi duş alıp yatmıştım ve oğlum uyumadıpı için ev işi fln geç saate kalmıştım ben ona yoruyorum benimde tansiyonum bu gebeliğim de düşük gidiyor ara ara ağrıyor ama bu kadar şiddetli olmamıştı