kadriyee28 Merhaba sevgili anneler ben bugün kan testi yaptırdım beta 634 çıktı sizce gebelik var mıdır ?
cemilemre kadriyee28 Hayırlı olsun. Bende Dün kan verdim 409 çıktı haftaya gel dedi doktorum keseyi görmek için. Benimde ikinci ama insan heyecanlanıyor pek tabii😊
Es07 5> üzeri gebeliktir Evet hamilesin Kadın doğuma randevu al keseyi görmeye git birkaç güne Keseyi gördükten sonra kalp atışı dinlersiniz
kadriyee28 Birdbox Ayy ne bileyim birde bu ikinci gebeliğim 4 yaşında da kızım var ama insan gene şaşıyor ve heyecanlanıyor 😂