Dün 38+6 ile spinal anestezi sezeryan oldum bir kızım oldu tüplerimi baglattım aynı anda gaz problemi var şuan, dondum resmen titreye titreye çıktım amaliyethaneden şimdi feci bir şekilde gaz sorunu var kesikler ağrıyor ne yiyip içecegim bilmiyorum akıl verirmisiniz