FEG01 donovan26 aminn 🤲🏻 bizde çok merakliyiz hatta ben 20. Hafta diye beklerken doktor 22 de gel deyince bir ufak moralim bozuldu ☺️
donovan26 FEG01 21-22 arası daha iyi diyorlar zaten 1 haftada bile neler değişiyor gerçek bir mucize şükürler olsun❤️
esrashnn01 donovan26 18+2den selamlar kızlar🌸🤗 yakışıklı bir bey gelecek dünyaya inşallah ilk bebeğimi maalesef kaybetmiştim bu bebeğim bana yeniden umut oldu doğum normalde mayıs başı ama sezaryen olacağım o yüzden nisanda doğum olur galiba
esrashnn01 bibusra ay haftamı ve cinsiyetimiz aynı bende hareketlerini hissediyorum🤗🥹 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah canım benim💙🌸
maco61 donovan26 Evet yaaa😁 Ama devet 18 haftaya kadar söylemedi ne zaman emin oldu öyle söyledi am bana 20. Haftanı bekle sen yinede alışveriş yapma dedi ne olur ne olmaz ama %90 erkek dedi. Bakalım isim bile buldun içime sinen hadi bakalım😁