akkoyun21 hamzaezel Rabb’im hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 inşallah güzel bir doğumunuz olsun
ilkgozagrimhavinim 16+4 benim doktorum geçen hafta erkek dedi. Bu hafta yani dün kızda olabilir dedi. Öğrenemedik inat etti tam göstermedi😊 detaylıya inşallah
esrashnn01 bibusra ay haftamı ve cinsiyetimiz aynı bende hareketlerini hissediyorum🤗🥹 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah canım benim💙🌸
sanane00 donovan26 inşallah güzeldir canım kızım 2:30 yaşında Nisan’da 3 olacak birazcık kıskanç karnımda iken sevdirmeye çalışıyorum inşallah meyvesini yeriz doğunca
donovan26 sanane00 sırdaş olurlar onlar büyüyünce biz de ablamla öyleydik ben doğunca kıvırcık sarı saçlı porselen bebeklerine benzemediğim için çok ağlamış 🤭🤣🤣
donovan26 sanane00 videolarda görüyorum çok işe yarıyor diyorlar siz allahın izniyle doğum yaptığınızda ablasına da hediye alın kardeşin gelirken getirmiş sana diye :)))
sanane00 donovan26 evet şimdiden söylüyoruz çok istediği bişeyi gelirken sana alıcak diye herkese söylüyor kardeşim hediye alıcak diye 🥲💕
FEG01 donovan26 evet , benim ikiz olduğu için perinatolog 22. Hafta bakicam dedi , Ocak 4 te randevum. Sizin ne zaman
nnuur 19 haftalık oldum hala cinsiyet öğrenemedik bakalım bekliyoruz bebeğimizi :) sakın günü detaylı ultrasona inşallah öğreniriz