Kızlar nasılsınız iyisinizdir inşallah
Ben hiç iyi değilim adım atmak eğilmek oturup kalkmak uzanmak zulüm oldu
Uzanınca birinin yardımı olucak öyle kalka biliyorum aralıksız bel ağırisi yaşıyorum karnım taşa dönüyor dayanılmaz bir hal oluyor
Bel tutlmasi ve ağrı beni maf ediyor
Nasıl olucak aranızda varmı yaşıyan