Selam kızlar 21 temmuzda beta verdiğimde şekerim 90mg,
1Ağustosta 110.30,
3eykülde 96.10,
12kasımda 75mg çıktı bebeğimin kafası bir hafta önden , göbeği de 5 gün önden gidiyor yarın da şeker yüklemesi yaptıracağım sizce nasıl değerlerim insülün kullanmaktan korkuyorum