Kanamanız hala devam edipde şiddetli ağrınız varsa doktora görünün sonuç olarak biz doktor değiliz aynı durumu yaşamış olabiliriz her hamilenin kasığı ve ya rahim ağrısı olur ilk ve ya başka aylarda eğer kanamanız ve ağrınız dinlendiğinde geçmiyorsa doktora başvurun ağır kaldırmış olabilirsiniz ve ya başka bir sorun da olabilir bende de oldu ağır kaldırdığım için hematom kese dışı kanama diye geçiyor doktora gittim direkt ister normal olsun ister anormal küçük can söz konusu