Daha başındayım ama bu kaşıntı sinirlerimi çok bozuyor parçalayasım var kendimi yani daha 1.5 aylık hamilelikten mi önceden böyle bir sıkıntım yoktu vücdümü nemlendiririm onunlada alakası yok kaşınıyor yine uyuz da değil bu uyuzu biliyorum .HELP var mı benim gibi