Gulsen1989 Rezene iyi geliyor diyorlar ben boza da süt yapıyor diye duymuştum. Tabi en önemlisi stres yapmamak ve uyumak sonrasında da su içmek 👍
gizem_krgz_9 Kimyonun süt yaptığını duymuştum bende. Hem bebeğin gazını da azaltır canım. Bi araştır derim. Bol sıvı al, kısır, bulgur pilavı ye canım onların baya faydası oluyor.