ebrncet Kızlar ikinci gebeliğim 3 aylığım şuan ama aşırı derece de acı ve limonlu yemek istiyorum napcam ya ve sürekli
Edum ebrncet valla ben yedim hala da,yiyorum 34. Hafta olduk o acının verdiği karın ağrısı oluyor biraz ama yapacak birşey yok 🙃
Papatya05_ ebrncet acı değilde ekşi limon tuzlu yedim yedim 28 haftalığım biraz önce turp limon tuz zeytinyağ yedim
kartanesi___ ebrncet Hamileliğimin başından beri canımın en çok istediği şey acıydı bol bol da yedim valla
Es07 İlk 3 ay bende yedim Doktor acı baharatlı yeme deyince bıraktım Ekşi yemez miyim turşu ağacı çıkacak içimden😂
bus_raaa Of kızlar bende 10 haftalığım ve aşırı acı istiyor canım yiyorum bu sefer de mide yanması ve bulantı yapıyor napıcam bilmiyorum
Es07 ebrncet turşu yerken turşu suyu içerken limon ve ekşi portakal mandalina yedim Sizin erkek mi :)