Arzuekb İyi günler arkadaşlar.17+1 haftalık hamileyim.3 gündür çok sık idrara çıkma ihtşyacı duyuyorum.Hamilelikte idrara çıkma ihtiyacının sonra doğru çok arttığını biliyorum ama şimdiden neredeyse 1,hatta yarım saatte bir idrara çıkma ihtiyacı duyuyorum.doktoruma görünmüştüm vajinal muayene yaptı ama her şeyin yolunda olduğunu bi problem olmadığını söylemişti bu rahatsızlığımı belirtmeden önce.bi de idrara çıkarken hafif 1-2 damla kan oluyor bazen ve çok yanma hissi veriyor.çıkmadığım zamanlarda da bi kaşıntı ve hafif yanma hissi var.aranızda kimdeyse böyle oldu mu?ya da bi fikri olan var mı?😓
Yasemincifci Arzuekb canım mantar ve engeksiyon olabilir sennbir idrar kültürü ver sık cıkmanda normal canım ilk zamanla rbide son zamanlarda cıkılıyr tuvalete bi ayağımız hep tuvalette anlıycan
Gulsen1989 Arzuekb idrar tahlili yaptırdın mı? Ben sık sık idrara çıkıyordum çok az idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı ilaç kullanmadım geçti şimdilik. Doktor bol bol su iç ilişkiye girme demişti. Ama bende öyle kan vs şeyler yoktu.
Arzuekb 031965 doktor önce kontrol etti bi problem yok dedi daha sonra dile getirdim böyle oluyorum diye.idrar tahlili yaptırdım daha çıkmadı cevapları.başka bi tahlil önermedi şimdilik. herhalde idrar tahliline göre isteyecek
Arzuekb Yasemincifci son aylarda sık çıkılıyor diye biliyorum.şimdiden böyle olması bi de yanma hissi korkuttu beni açıkçası
Arzuekb Gulsen1989 kan 1 gün oldu ama geçti şimdilik.yanma,kaşıntı hala var.kanın da idrar yolundan olduğunu biliyorum inşAllah idrar ahlili yaptırdım cevabını bekliyorum
Arzuekb Yasemincifci inşAllah en kısa zamanda tahlil sonuçlarından sonra yine gidicem doktora.Teşekkür ederim ☺️