babygirl02 aysinnam benim 7. Haftada 67 binlerde çıkmıştı betaya fazla takılma bebeğin sağlıklı olsun yeter
elif_146 Kesen göründükten sonra beta ya takılma canım Dr um öyle dedi hiç umursama bile yani stres yapma
pnar433463 aysinnam daha artık beta ölçmene gerek yok canm kalp atısını duymuş olman gerekiyor duydun mu?
aysinnam pnar433463 canım benim yarın doktor randevum 7 + 5 olacağız inşallah görür ve duyabilirim karından ultrasonla görünür mü