Bazen iğne batması gibi hissediyorum girip çıkan, bu rahmi tutan yan bağlar gerildiği için oluyormuş.
Bazen de bebeğim kendini bir tarafa toplayıp kasıyor ve geriyor, bu yalancı kasılma, bir müddet sonra geçiyor.
Bir de bağırsaklarım doluyken acayip sıkışıyor karnım.
Bu tip ağrılar için magnezyum birebir geliyor. ☺️