Arkadaslar 20 haftalik gebeyim ikinci gebeligim 80 kilo ile hamile kaldim suan sadece 1 kilo almisim kac doktor degistirdim kimse dogru duzgun ultrasona bakmiyor cok kilolusun diyip duruyorlar cinsiyeti bile daha ogrenemedim karin yag dokun fazla diyolar ve tersliyorlar o kadar sıkıldım ki bu hamileligimden hic bisey anlamadim ne cinsiyet soyluyorlar ne sorularima cevap veriyorlar bu durumu yasayan var mi evet 80 kilo fazla ama beni gorseniz asla o kadar demezsiniz bu arda kimse inanmaz 80 olduguma anlamadim gitti