EsoMom_ Kızlar bebeğim 20 günlük yarın gitmeyi düşünüyorum randevuya gerek var mı gidenler varsa söyleyebilir mi
Havin49_ EsoMom_ hastaneye göre değişir mi bilmiyorum ama biz 40 ına kadar muayenelere randevu gerek duymuyoruz demişti doktor
EsoMom_ Havin49_ çamsakura yakın bana ondan yarın da gitmem gerekiyor bebeğim huzursuz hemde kontrol olsun diye
Havin49_ EsoMom_ gazı vardır çok sıkıp ağlıyorsa benim oğlumda öyleydi anlamıyordum tabi tecrübesizlik doktor bu çocuk aşırı gazlı davul gibi dedi