Nilfev_
Kraft park beşik kullanan var mi memnun musunuz
Elvn
Nilfev_ bnde bekliyeyim canm
Nebahathumeyra
Ben kullanıyorum. Gayet memenunum kızım 4 yalına girecek hala yatıyor şimdi 2. Ye hamileyim. Büyüğe tek kişilik yatak alacağiz yani doğanı yine onda yatıracam hiçbir sıkıntısı Yok çünkü tavsiye ederim yanı 👍👍😊
Elvn
Nebahathumeyra nereden almstn canm
Nebahathumeyra
Gittigidiyor dan almıştı ablam onun hediyesiydi. Biz seçtik beğendik o da ordan almıştı diye hatırlıyorum 😊
Nilfev_
Bende Instagram da bir bayanda gördüm bir hafta kullandım bebiş kolik sürekli yanımda yatıyor ayağımda sallıyorum diye satıyorum yazmış 400 tl ye
Nilfev_
Alsam mi emin olamadim
Nilfev_
?