Kızlar geçen özele gittim ense kalingli 3. Cikmisken bugnde 2.3 çıktı düşmüş yani. Doktorda bazen pozisyondan kaynaklida fazla olcebiliyor yinede riskli görünüyor dedi. İkili test yaptirdm bugün bakalm snclar ne cikack. Başına böyle gelen varmı yüksek olupta düşen. Sizce iyi mi