Melekylcn Ben ✋🏼 WBC 25000 lerde çıktı periferik yayma yapıldı bir sorun görünmüyor dedi doktor neden bu kadar yüksek olduğunu sorduğumda makine ölçüm hatası yapıyor olabilir trombositleri de sayıyor olabilir gibi saçma bi cevapla gönderdi beni 🤷🏽♀️ 1 ay sonra gel dedi