gurz Şuan bebeğim 3+5 de betahcg 938 çıktı 3 gün öncesinde de 205 ile öğrenmiştim normalmi Bu artış ikiz gebelik olabilir mi
mertrugs İkiz gebelikle betanın alakası yokmuş canım benim doktorum öyle dedi hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲