peloo Didi ben 🤚 hamileliğimin en başından beri gidiyorum 38 haftalık olduk bi 10 güne kısmetse doğumumuda kendisi yapıcak
Didi peloo ne güzel! Bende memnunum çok pozitif ama biraz sıkıntılı bir gebeliğim var iğne +coraspirin kullanıyorum . Şuana kdr herşey yolunda 3 aylık oldum bende
Didi peloo benim alllianz yatarakt sigortam var 130 ödüyorum muayeneye , normalde de 180 diye biliyorum
Gulcee Didi benım de sıkıntılı canım.pıhtılaşma mı var? Ben de. Var iğne progestan ve geçen gün gelen leke için prolüton iğne kullanıyorum ☹️
Didi Gulcee Evet pıhtılaşma var , bir de kaybım var . Allahtan Cihan hoca araştırdı da ; öğrendik.. yoksa 2 gebelik kaybından önce genelde öğrenilmiyor ve araştırılmıyor . Her akşam clexane 4000+sabah coraspirin kullanıyorum , 3 aylığım sen???
Gulcee Benimde ilk kalp durması sonra arkadasım ayıktrdı test yaptım cıktı pıhtı oksapar 4mm kullanıyorum ben de 6 haftalık daha .