Selamün aleyküm arkadaşlar beni bilen bilir gebeliğin basından beri hep imtihan oldum birinci çocugum 39+2 de dogdu şimdi ki 40+5 te ikinci gerçekten daha kolay yok bebek kalbinde dört damar var yok down sendromu olabilir iki hafta gerilik var derken sonunda bebegime kavustım pazartesi günü haftam 40+2 oldugu için çocuk tuvaletini yapar dedi doktor yatıs verdi riskli dedi 41 hafta olana kadar dogdu dogdu dogmaso suni verecem dedi ilk dogumda suni yedim 14 saat bögürdügüm için çok korktm Çarşamba hstanede yatarken öglen gbi sancım basladı hafiften normal geliyordu dogumhane gittim 4 cm açıklık doktor serviste yat burda seni makineye baglamaylım sıcak dus al yürü dedi dediklerini yaptım (ilk dogumda 14 saat boyunca nst bağlı kaldım belim ikşye ayrılıyor ama yataktan kaldırmıyorlardı) gece 2 bucuk gibi sancı geldi baya şiddetliydi anneme belimi ovdurudm oyalandım nişan geldi onun peşine azcık su geldi dogumhane gittim saat 3 bucukta 6 cm olmus Allah’ım dedim inşallah suni vermeZ ebe hayır vermicem dedi çok iyi sancım dedi beni yataga baglamadı Allah razı olsun ayakta dolandım saat 5 te açıklıgımm 10 cm oldu hadi dedi doguma ben şok daha şiddetli ağrı bekleyip bögürcem sanıyordum ilki gbi , agrılar nefesle kontrol edilebilirdi öle yaptım çatala çıktım ıkanmıyrm halim yok gözleri kapanıyor yorgunluktan yere çömel dedi yapamıyrm iri bebek onda. Dedi doktor tekrar dolasmaya gittim saat 8 e dogru tekrar denedik bu sefer basardım hepde yırtıksız bir dikiş var sadece bebegim 4 kilo dogdu ondanmıs doguramadıgım doktor ve ebe çok önemli gerçekten özel hastanede gibi dogum yaptım doktor vazelin sürdü kaydı geldi bebişim ilk kafası çıkarken dedigim down sendromlu mu oldu Allah’a şükür bebegim saglıklı boşuna kaç ay öyle mi böle mi die düşündüm durdum Allah’a bıraktım ve sonuc dualarımdan da güzel heycandan tam anlaatamadım ama inşallah anlamıssınızdır soru sormak isteyen sorabilir ♥️rabbim herkese su gibi dogumlar nasip etsin