Merhaba lütfen bana yardımcı olun
4 haftalık hamileyim ilk betam 92 ikinci betam 857 üçüncü betam 1700 çok az kahverengi akımtım oluyor ve sırtımın sağ tarafında aşırı olmayan ağrım var dıl gebelikten çok korkuyorum lütfen değerlerime göre bana fikir verir misinz daha önce iki aylıkken boş geblikten düşük yaptım