Ogretmen Bu beklemek kadar insanı yoran bir şey yok sanırım 😊 adete 4 kala 105 le öğrendim ama düzenli artacak mı, keseyi görecek miyim, kalp atışını duyacak mıyım soruları çok yoruyoo
flover0 Ogretmen Tebrik ederim🌸 Hayırlısıyla sağlıklı olsunlar öncelikle evet dediğiniz gibi bende öyle öğrenmiştim takmayın kafanıza güzel şeyler düşünün Allahın izniyle güzel şeyler olsun 🌸
Ogretmen flover0 çok teşekkür ederim 🤗 kötü gebelik geçmişi olduğu için sanırım vesvese çok oluyo bende
flover0 Ogretmen evet haklısınız benimde uzun bekleyişin ardından rabbim nasip etti öyle olunca daha çok panik oluyoruz güzel şeyler düşünüyorum Allahın izniyle sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🌸