cutebabymomm kızım doğdu babasının kopyası esmerdi 2 ay sonra kızım bambaşka biri oldu saçları açıldı kıvırcık oldu ve baya baya sarışın kıvırcık saçlı beyaz tenli bir kız oldu şuan babasından eser yok benim kopyam oğlum şuan 41 günlük eşim hep olsun belki o bana benzer dedi bı doğdu oda benim kopyam 😂 hatta dün kontrol vardır doktor bu bebek kıza benziyor dedi bana baktı anasının kopyası normaldir dedi😂