Bolca emzirdim ,d vitaminlerini aksatmadım ve güneş olan zaman dışarı çıkarıp gezdirdim günün altında iyi geliyormuş geçti bir kaç güne doktorada söylemiştim aynı zamanda yaptıklarımı ve sarılığını devam et dedi iyi yapmışsın diye şükür geçti lohusaydım hep oturup ağlıyordum çocuk hastalandı diye çok üzülmeyin lütfen benim o stresden tabi başka olaylarda olmuştu bir tek o değil sütüm kesildi neyse ki çocuğum şu an 3 yaşında kalbinizi ferah tutun çocuğunuz çok iyi sizde çok iyi annesiniz maşallah geçmiş olsun 🫠😘