gul4646 Bugün adet günüm ama olmadım 2 gün önce test negatif şuan ishal karin agrisi mide bulantisi ve gögüslerimde sızlama var sizce pozitife dönermi başına gelen varmı? Şimdiden cvp için teşekkür ederim
aysenur2936 Valla benimde bugün adet günüm yapsam mı yapmasam mı diye düşünüyorum son 1 tane testim kaldı elimde. 2-3 gün önce yaptım negatifti
en_if aysenur2936 bende 1 kasımda yaptım negatifti adet günümde yani 7 kasımda yaptığımda pozitif çıktı 4+6 gebeyim şu an bence denemelisin sende
aysenur2936 Benim belim ağrıyor biraz bu ama dün geceden beri temizlik yapıyorum tül perde cam halı banyo birşey bırakmadım benimki yorgunluktandır yada adet olucam diye mi bilmiyorum
aysenur2936 Yorumlarınızı görmedim kızlar yaptım yine negatif yok benim için bitti bu ay adetimi bekliyorum kafamdan çıkardım artık.
gul4646 aysenur2936 hayrlisi olsun canım Sana Bi sorum var ben adet 2 gün geçince kan verdim 0,775 çıktı şuan 4 gün gecikmem var pkosta var geç döllenme olmuş olma ihtimali varmı ? Cvp için teşekkür ederim 🌷
aysenur2936 gul4646 olabilir tabiki bence testi tekrarla birde burada çok okudum kanda çıkıp idrarda çıkmayan imkanın varsa kanda verebilirsin hem önce kanda sonra idrarda hcg yükseliyor kan daha garanti. Adet olana kadar umut vardır 😉
gul4646 aysenur2936 umut oldun bana teşekkür ederim 🌸 yarın tekrar kan vericem inşallah vardır geç döllenmedir
gul4646 aysenur2936 umut oldun bana teşekkür ederim 🌸 yarın tekrar kan vericem inşallah vardır geç döllenmedir
gul4646 aysenur2936 sagol balım Kan verdim bakalım Rahim duvari 7mm gebelik yoktur dedi yinede beta istedi Herseyin hayrlisi 🌷
Aysegl12 en_if adet gecikmenin altıncı gününde dün test yaptım çok çok aşırı derecede silik gördüm negatif diye baktım ama ben olsa çıkardı dedim hala daha adet olmadım